Kontakt: info@bendixencompany.dk – Gratis fragt på alle ordre i Danmark

Handelsbetingelser

Ved køb og forudbestilling af varer på Bendixen Companys webshop har du accepteret nedenstående betingelser.

På Bendixencompany.dk kan du:
- KØBE VARER, DER ER PÅ LAGER, der vil blive leveret indenfor 2-5 hverdage – forudsat at leveringen sker i Danmark. 

- FORUDBESTILLE  VARER. Varen vil efterfølgende blive håndsyet til dig i Italien. Den nærmere leveringstid vil afhænge af varen.

For yderligere oplysninger eller spørgsmål kan du sende en mail til Bendixen Company via kontaktforularen her på vores hjemmeside.

BETALING
Du bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingsdagen, såfremt Bendixen Company  accepterer ordren. 

En bindende aftale mellem køber/dig og Bendixen Company er først indgået, når vi har sendt en ordrebekræftelse via mail til dig.
Bendixen Company modtager betaling via bankoverførsel (det foretrækker vi) Paypal og MobilePay.

Bendixen Company bankkonto: reg. nr. 2251 Kontonummer.: 4387270898

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

LEVERING OG FRAGT
Bendixen Company bestræber sig på den bedste kundeservice. Umiddelbart efter du har bestilt dine varer hos BendixenCompany.dk, og din betaling er registreret, sender vi dig en ordrebekræftelse / faktura til din e-mail adresse.

Er det en FORUDBESTILLING på en specifik model, som vi ikke har i webshoppen, sender vi straks bestillingen videre til Italien. Der må forventes mellem 4 og 6 ugers leveringstid. 

Er det en VARE, VI HAR PÅ LAGER, afsendes den hurtigst muligt. Forventet leveringstid er 2-5 hverdage, ved bestilling inden kl. 11.00. Du modtager automatisk en e-mail, når din ordre afsendes fra vores lager. 

Dine varer vil blive sendt med Post Danmark.

Hvis varen er behæftet med fejl, betaler Bendixen Company returporto.

Skulle det vise sig, at din bestillingsvarer er færdige tidligere end forventet, eller at den valgte skindfarve er udgået, eller at der mod forventning opstå forsinkelse på eller problemer med din levering, vil du blive kontakte af Bendixen Company. Bendixen Company tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer, farver og leveringssvigt fra vores leverandører.

REKLAMATIONSRET
Bendixen Company yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation, som opstår inden for 2 år efter købet. 

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering, brug af produktet eller manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Reklamation sendes til Bendixen Company. Se yderligere information under "kontakt os".

Bendixen Company vil dække returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang, når reklamationen er berettiget. Vi anbefaler, at du sender varen retur som pakke, hvor der er forsikring og mulighed for at track and trace.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge kopi af faktura, hvorpå du skriver, hvad der reklameres over. Du kan som forbruger kræve en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over. Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget, samt at ombytningen ikke medfører urimelige omkostninger for Bendixen Company.

REFUSION
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.


FORTRYDELSESRET og RETUTNERING

Download returseddel / fortrydelsesformular

Bendixen Company yder 14 dages fuld returret på varer købt på www.bendixencompany.dk gældende fra den dag, hvor du modtager dine varer. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare.

Meddelelsen skal gives pr. mail via vores kontaktformular. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende den med retur. 

Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Og vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. 

Varerne skal returneres ubrugte og i samme stand som ved modtagelsen, hvis det fulde beløb ønskes retur. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end, hvad der er nødvendigt for at prøve varen som i en fysisk butik. Returvarer skal returneres med hængemærke, forsvarligt indpakket og med kopi af fakturaen. 

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet. 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 

Vi anbefaler, at du sender retur som pakke, hvor der er forsikring og mulighed for at track and trace.

HVAD GØR VI MED KUNDEOPLYSNINGER
Oplysninger afgivet til via vores hjemmeside eller nyhedsbrev videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. 

Opdateret 22/01/2018